"פגעה והשפילה שוטרים" • מאסר על תנאי לח"כ חנין זועבי

    איתי גדסי No Comments on "פגעה והשפילה שוטרים" • מאסר על תנאי לח"כ חנין זועבי
    18:55
    22.05.24
    חדשות קול חי No Comments on נתניהו מזהיר מפני הכרה בפלסטינים: "תהיה מדינת טרור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית משפט השלום בנצרת גזר היום (ראשון) שישה חודשים של מאסר על תנאי ו-3,000 שקלים קנס על ח"כ חנין זועבי בגין העלבת עובד ציבור.

    העונש הוטל עליה במסגרת הסדר טיעון שבו הודתה זועבי במיוחס לה וויתרה על החסינות המגיעה לה מתוקף תפקידה כדי שלא תואשם בהסתה.

    המקרה החל בשנת 2014, בעת שזועבי התריסה בבית המשפט נגד שוטרים ערבים וקראה לירוק להם בפרצוף ולנדות אותם.

    "נידוי חברתי צריך לירוק להם בפרצוף, אלה שמעידים עם… נגד בנינו ובנותינו, אלה שמשתפים פעולה עם המדכא נגד בני עמם, צריך לנקות בהם את הרצפה. לנקות בהם את הרצפה. לא ללחוץ להם את היד, ולא נתן להם להיות בינינו, ושיפחדו מאיתנו. וכשהם ברחוב שיפחדו מאתנו. שיפחדו מה'שבאב' שנעצרים על סמך המידעים שהם שולחים, אלה הם שמוסרים מידע למשטרה, שלפיו עוצרים את הצעירים שלנו ואת בנותינו. בשיא החוצפה עומד כאן בינינו בשיא החוצפה, החוצפן.  אין יראה, אין כבוד, מה קרה? איזו חוצפה?", אמרה זועבי.

    האירוע בבית המשפט היה סביב דיונים בבקשות להארכת מעצר של חשודים בהפרות סדר, שהתקיימו במגזר הערבי בנצרת בעקבות רצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר ואת המדינה ייצגו בדיונים אלו חוקרי משטרה ממוצא ערבי.

    כאמור, היום נגזר דינה ובכתב האישום נכתב כי "דברים אלה של זועבי פגעו בשוטרים שמלאו את תפקידם, השפילו אותם, ואף גרמו להם לחוש מאוימים. במעשיה אלה, העליבה הנאשמת את השוטרים, שהינם עובדי ציבור, בעת שמלאו את תפקידם ובנוגע למילוי תפקידם".



    0 תגובות